Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om deze te analyseren. Door hiernaast op akkoord te klikken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden. Cookiebeleid.

Akkoord
Niet akkoord

Nieuws

1
December
2023

Serie Actief Klantbeheer (7): iedereen heeft er tijd voor

"Een groter wordende groep hypotheekadviseurs is meer moeite gaan steken in de doorlopende ondersteuning na het afsluiten van een financieel product. De laatste tijd vooral ingegeven doordat het rustiger geworden is. Maar hoe doe je dit als je geen tijd of capaciteit meer hebt of denkt te hebben? Het is simpel: integreer en automatiseer", aldus Daniël Nieuwenhuizen, Manager Sales en Marketing bij Romeo Financiële Diensten.

Lees hier het hele bericht

17
November
2023

Serie Actief Klantbeheer (5): meer werkplezier in 2024

“Het laatste kwartaal van 2023 is voor iedereen een drukke periode. Zaken afronden, nieuwe doelen stellen. Dit is ook een goed moment om stil te staan, achterom en vooruit te kijken. Ik daag iedereen uit dit regelmatig te gaan doen. Stel jezelf vragen: wat gaat er goed, wat kan er beter, welk cijfer geef ik mijn (werk)plezier? Ik deel mijn visie op werkplezier en geef drie tips om dit vergroten”, aldus Lianne Steeghs, HR Consultant Leren & Ontwikkelen bij Obvion Hypotheken.

Lees hier het hele bericht

20
Oktober
2023

Serie Actief Klantbeheer (3): actieplan nazorg

"Intermediairs zien allemaal het belang van goede nazorg. Niet alleen omdat er wettelijke richtlijnen voor zijn, maar ook vanuit plichtsbesef en commercieel aspect. Daarom is de nazorg en daarmee het klantbeheer al een vanzelfsprekendheid geworden. In de gesprekken met intermediairs krijgen wij vooral de hoe-vraag voorgeworpen: Hoe organiseer ik goede nazorg op mijn portefeuille?" Waar begin ik? Welke formule leidt tot blijvend succes?", aldus Dirk van Haarlem, Helder Beheerd, in de serie Actief Klantbeheer.

Lees hier het hele bericht

3
Oktober
2023

Tijd om de mouwen op te stropen

(Veerle van der Ven en Michiel van Vugt in VVP 3, 2023) In 2022 is de Stichting Actief Klantbeheer opgericht. Een branche initiatief met als uitgangspunt om klantbeheer onder financieel professionals naar een hoger niveau te tillen. Hoe leeft actief klantbeheer onder adviseurs? En hoe actief zijn ze daar eigenlijk al mee? De stichting onderzocht het in 2022 én in 2023. De uitkomst is positief: we mogen concluderen dat actief klantbeheer (met name bij de kleinere kantoren) in de lift zit! Een mooie opsteker voor onze branche. Tegelijkertijd is er ook nog flink wat werk aan de winkel. Dus, tijd om de mouwen op te stropen en aan de slag te gaan.

Lees hier het hele bericht

23
Februari
2023

Michiel van Vugt nieuwe voorzitter Stichting Actief Klantbeheer

Michiel van Vugt wordt per 1 maart aanstaande de nieuwe voorzitter van de Stichting Actief
Klantbeheer (AKB). De stichting streeft naar het vergroten van de financiële gezondheid van
consumenten door het verhogen van de intensiteit en het niveau van relatieonderhoud door
financiële dienstverleners. De stichting voorziet die dienstverleners van informatie, opleidingen en
praktische handvatten.

Klik hier om het bericht te downloaden  Klik hier om Michiel van Vugt te zien