Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om deze te analyseren. Door hiernaast op akkoord te klikken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden. Cookiebeleid.
De Stichting Actief Klantbeheer vertegenwoordigt meerdere vakgebieden binnen de financiële dienstverlening. Banken, verzekeraars, opleiders, vermogensbeheerders, belangenverenigingen, brancheorganisaties, softwareontwikkelaars en adviesorganisaties zijn direct betrokken bij dit initiatief.
De stichting fungeert als centraal platform voor partijen die in overleg willen
treden over het thema klantbeheer.
Doelstelling
De Stichting Actief Klantbeheer streeft naar het vergroten van de financiële gezondheid van consumenten. Wij richten ons daarbij specifiek op het verhogen van de intensiteit en het niveau van relatieonderhoud van consumenten die in het bezit zijn van een of meer financiële producten. Dit doen we door financiële dienstverleners te voorzien van informatie, opleidingen en praktische handvatten.
Werkwijze
Onder de Stichting Actief Klantbeheer vallen vier 'kamers'. Dit zijn werkgroepen
die elk invulling geven aan een deelthema dat bijdraagt aan de overkoepelende
missie. De vier kamers zijn: Faciliteren, Opleiden, Communicatie en Onderzoek.
Kamers
Elke kamer heeft een doel en taak om bij te dragen aan klantbeheer.
Meer over de kamers lees je hier:
of bel ons op 024 - 212 09 24