Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om deze te analyseren. Door hiernaast op akkoord te klikken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden. Cookiebeleid.
Naast het bestuur is er een belangrijke rol weggelegd voor de vier kamers.
Hierin worden de onderwerpen faciliteren, opleiden, communicatie en onderzoek verder ingevuld.
Faciliteren
Hoe kunnen banken en verzekeraars adviseurs nog beter helpen met informatie-uitwisseling? Welke juridische (on)mogelijkheden zijn er om actief klantbeheer vorm te geven? Welke tools zijn beschikbaar en hoe dragen deze bij aan het succesvol invullen van actief klantbeheer? Dit een selectie van vragen waar de kamer faciliteren zich mee bezig houdt.
Opleiden
Deze kamer bestaat uit opleiders en betrokken adviseurs die de rol van actief klantbeheer praktisch toepasbaar maken. Hoe pas je actief klantbeheer toe en op welke manier ontwikkel je een strak proces om klanten actief te blijven beheren?
Communicatie
Een van de doelen van de stichting is het beter op de kaart zetten van dit onderwerp. Daarom draagt de kamer communicatie bij aan persberichten, een passende website en het delen van best practices.
Onderzoek
Hoe actief zijn adviseurs met actief klantbeheer? Wat hebben ze nodig om dit beter te implementeren? Welke ontwikkelingen zijn er binnen het adviesvak op het gebied van actief klantbeheer? De kamer onderzoek doet jaarlijks onderzoek onder financieel adviseurs om deze en meer vragen te onderzoeken. Ook denkt de kamer na over andere vormen van onderzoek die helpen bij het beter op de kaart krijgen van actief klantbeheer.
of bel ons op 024 - 212 09 24