Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om deze te analyseren. Door hiernaast op akkoord te klikken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden. Cookiebeleid.

Akkoord
Niet akkoord
Uniek aanbod - Actief Klantbeheer
uniek aanbod

Start nu met PortefeuilleSignalen de software van de Nationale Hypotheekbond en ontvang de opleiding Actief Klantbeheer PE SEH (6A punten) cadeau.

Actief klantbeheer voor jouw adviespraktijk

De meest succesvolle adviseurs hebben allemaal ten minste één ding gemeen: een zeer professioneel onderhoud van de klantrelatie en klanten die met veel plezier bereid zijn om voor die dienstverlening te betalen. Die dienstverlening noemen wij Actief Klantbeheer.

Dit is het moment om met duurzaam relatiebeheer aan de slag te gaan. Maar hoe start je dit op en hoe kom je tot een businessmodel dat voor jouw klanten betaalbaar is en voor jou interessant? Tijdens deze opleiding ga je direct hands-on aan de slag met het toepassen van actief klantbeheer in jouw adviespraktijk

De opleiding wordt gegeven door Dukers & Baelemans.

In groepen van maximaal 12 personen ga je tijdens de opleiding aan de slag met een concreet en praktijkgericht stappenplan, dat je de volgende dag al kan gaan toepassen. Zo starten we bijvoorbeeld met het verzamelen en herindelen van klantdata, op basis waarvan je commerciële kansen kan signaleren en prioriteren.

We nemen je mee in alle stappen van het actief klantbeheer waarmee je meer waarde creëert voor je klant én voor jezelf. Van het selecteren van een interessante doelgroep, het maken van een businesscase en -model, het pitchen van je propositie tot het concreet bellen van je klanten.

Resultaat

Na het volgen van de opleiding Actief Klantbeheer voor jouw adviespraktijk:

  • Ben je bekend met de vijf principes van actief klantbeheer.
  • Ben je jezelf bewust van jouw rol als adviseur op het gebied van actief klantbeheer.
  • Ken je de juridische basis van actief klantbeheer en weet je op welke grondslag nazorg vereist is.
  • Ken je de verschillende mogelijkheden voor dienstverlening op het gebied van actief klantbeheer.
  • Ben je in staat om een kansrijke doelgroep voor actief klantbeheer te selecteren.
  • Ken je de argumenten voor een keuze voor een uurtarief of abonnement in actief klantbeheer.
  • Kun je het 5-stappenplan voorbereiden en toepassen in jouw adviespraktijk.
  • Kun je het dienstenpakket actief klantbeheer aan je klanten pitchen.
  • Ben je in staat om klanten gestructureerd te benaderen en opvolging te geven aan wat wel en niet werkt (PDCA).
  • Weet je hoe je de met de klant gemaakte afspraken over actief klantbeheer vastlegt in het klantdossier.

Na afloop van deze opleiding ben je in staat om actief klantbeheer een onderdeel van jouw verdienmodel te maken. Door hier nu al mee te starten, zorg je voor een duurzaam verdienmodel voor de toekomst.

PortefeuilleSignalen

PortefeuilleSignalen signaleert kansen in je bestaande klantenbestand en geeft hier tijdig een melding over. Je krijgt niet alleen besparingen voor de klanten te zien, maar het zorgt ook voor risicobeperking, een beter klantbeeld en upsell mogelijkheden. De software doet het werk voor je.

* Voorwaarden

Heb je vragen? Neem vrijblijvend contact op

of bel ons op 024 - 212 09 24